Vaellusripari.com - Keskustelu

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Kirjoittaja Aihe: Koulutustriidi  (Luettu 1893 kertaa)

nazi

• Ylläpitäjä
    • Profiili
Vs: Koulutustriidi
« Vastaus #15 : 05.11.08 - klo:12:35 »

Hyvä tohtori sykerö, ei ihan vielä. Pittää käyrä ensin etelässä, mut ehkä sit kuun vaihteessa 8) Kai sulla o tetoskooppi tallessa?
ja opintoluotsille jotta kumi laulaa, ääni se on työn ja nastat vaikeroi.. ainakkii näillä lumilla.
puhlin kiinni pumps ja suuntana metsä, siitä toisesta nosta tavottaa jos tullee ikävä.. :P
Kirjattu

Muhis

• Wanhat pierut
    • Profiili
« Vastaus #16 : 06.11.08 - klo:00:42 »

Nyt näyttää uhkaavasti siltä, että mennään. Tri Sykerö voi lennellä ihmevekottimellaan vaikka Sokostin kioskille myymään jädeä. Tai kävellä porotokassa laulellen R a k a s kulta kultasein ja tää on se hetki...

Siirrymmäkö toiselle lehdelle soittelemaan?
Kirjattu

nazi

• Ylläpitäjä
    • Profiili
« Vastaus #17 : 10.11.08 - klo:02:32 »

ja pumps.. nastat vaikeroi edelleen, tääl ol kuulema satanu lunta??
Sitä pasahti lisenssit taas voimaan, kaikenlaista sitä moukkaaivolukihäirälle myönnetään ja jouduimpa väliin tulkiksi ???
Parasta ol se ku pit painii kivikossa jonku akuutti ressi reaktio patientin kaa, mut ol kumi hanskat käressä ni ei tarttuna hepatiittilöitä!
Koutseina ol joku skiipatrol fire faitter compinaatio ja toinen ol Jaatisen Kaisan kopio, tää ol vaan palvellu jossahii irak kombat fiildillä, mut yhtä hauskat jutut! Ihan hirveesti ovat ihastunneet kaiken maailman lyhenteisiin pas, prop, avpu, sample... niis meni hermo mut eiköhän myö jollahii leirllä saaha aikaseks parit simulaatiot, hanskat käteen ja ihmetellään ku toiset on nii puustapudonneen näkösii  ::think
ja vielä..  ni sain lisä oikeudet siihen pull that joint juttuun, mut hippilöihin en koske 8)
Kirjattu

valopää

• Wanhat pierut
    • Profiili
« Vastaus #18 : 10.11.08 - klo:15:39 »

Lisenssejä on päivitelty tälläkin..

Ny saiski sit pikkuhiljaa ajella kaikkea mikä maantiellä kumipyörien päällä liikkuu..

Mutta mie voisin ilmottautua nazin puustaputoamis kurssille.. Onhan taas ketsuppia ja kirves?
Kirjattu
" kyl se näin on.. on on.. usko minua "

Laara

• Wanhat pierut
    • Profiili
« Vastaus #19 : 17.02.09 - klo:15:04 »

Minä ansaitsen jonkun pikkuhousunsuojantutkijalisenssin, oikeesti eikö oo ihmisillä parempaa tekemistä kun käskeä kotitehtäväks kolmenkymmenen sivun analyysi 80-luvun pikkuhousunsuojamainoksesta?! Minä vaan kysyn  :o Tekisin mieluummin sitä ihmisen ja naudan suhde -tutkimusta niinku se yks luennoitsijatäti! Tätäkin taitoa tartten ihan varmasti työelämässä, mahtaa olla minun analyysit analysoitu nyt. Pääsispä takasi lukioon  ::hug
Kirjattu

nazi

• Ylläpitäjä
    • Profiili
« Vastaus #20 : 17.02.09 - klo:19:10 »

Teet kato haastattelu kierroksen tosta mainoksen vaikutuksista, kohteeks vaikka vanhatturatjaukot ja ne joilleruokamaistuu...
Veikkaan et kolkyt sivuu ei riitä höpöhöpö ananaslyysilöihin 8)
Kirjattu

Suspi

• Wanhat pierut
    • Profiili
« Vastaus #21 : 19.03.09 - klo:14:51 »

...ja mä luulin, että meidän koulussa oli paljon ylimäärästä krääsää... ::think
Kirjattu

Laara

• Wanhat pierut
    • Profiili
« Vastaus #22 : 22.04.09 - klo:16:04 »

Arvatkaa kuka on nyt kesälomalla! Ja aurinko paistaa nii ettei viime kesänäkään ollu tämmöset kelit  8)
Voittajafiilis, vuos on kärvistelty!
Kirjattu

nazi

• Ylläpitäjä
    • Profiili
« Vastaus #23 : 22.04.09 - klo:17:53 »

Sitä voipi alkaa sit latautuu tulevan kesän koitoksiin 8)
Mulla laittovat spotsia et voisit päivittää tutkintos :o  ai että minkä 8)
Kirjattu

eliza

• Wanhat pierut
    • Profiili
« Vastaus #24 : 23.04.09 - klo:16:35 »

Arvatkaa kuka on nyt kesälomalla! Ja aurinko paistaa nii ettei viime kesänäkään ollu tämmöset kelit  8)
Voittajafiilis, vuos on kärvistelty!

Hyvähän siellä on huudella, tule tekemään puolet miun vuoroista harjoitteluun niin mieki pääsen ennen kesäkuuta lomalle!  :P
Kirjattu
Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.

Laara

• Wanhat pierut
    • Profiili
« Vastaus #25 : 23.04.09 - klo:18:55 »

Mie voin tulla, tylsää on.  ::neut Miiitääää minääää tekisin...
Kirjattu