Vaellusripari.com - Keskustelu
06.02.12 - klo:03:08 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Koulutustriidi  (Luettu 1795 kertaa)
nazi
Ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #15 : 05.11.08 - klo:11:35 »

Hyvä tohtori sykerö, ei ihan vielä. Pittää käyrä ensin etelässä, mut ehkä sit kuun vaihteessa Kai sulla o tetoskooppi tallessa?
ja opintoluotsille jotta kumi laulaa, ääni se on työn ja nastat vaikeroi.. ainakkii näillä lumilla.
puhlin kiinni pumps ja suuntana metsä, siitä toisesta nosta tavottaa jos tullee ikävä.. Näyttää kieltä
tallennettu
Muhis
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #16 : 05.11.08 - klo:23:42 »

Nyt näyttää uhkaavasti siltä, että mennään. Tri Sykerö voi lennellä ihmevekottimellaan vaikka Sokostin kioskille myymään jädeä. Tai kävellä porotokassa laulellen R a k a s kulta kultasein ja tää on se hetki...

Siirrymmäkö toiselle lehdelle soittelemaan?
tallennettu
nazi
Ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #17 : 10.11.08 - klo:01:32 »

ja pumps.. nastat vaikeroi edelleen, tääl ol kuulema satanu lunta??
Sitä pasahti lisenssit taas voimaan, kaikenlaista sitä moukkaaivolukihäirälle myönnetään ja jouduimpa väliin tulkiksi Huh?
Parasta ol se ku pit painii kivikossa jonku akuutti ressi reaktio patientin kaa, mut ol kumi hanskat käressä ni ei tarttuna hepatiittilöitä!
Koutseina ol joku skiipatrol fire faitter compinaatio ja toinen ol Jaatisen Kaisan kopio, tää ol vaan palvellu jossahii irak kombat fiildillä, mut yhtä hauskat jutut! Ihan hirveesti ovat ihastunneet kaiken maailman lyhenteisiin pas, prop, avpu, sample... niis meni hermo mut eiköhän myö jollahii leirllä saaha aikaseks parit simulaatiot, hanskat käteen ja ihmetellään ku toiset on nii puustapudonneen näkösii 
ja vielä..  ni sain lisä oikeudet siihen pull that joint juttuun, mut hippilöihin en koske
tallennettu
valopää
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #18 : 10.11.08 - klo:14:39 »

Lisenssejä on päivitelty tälläkin..

Ny saiski sit pikkuhiljaa ajella kaikkea mikä maantiellä kumipyörien päällä liikkuu..

Mutta mie voisin ilmottautua nazin puustaputoamis kurssille.. Onhan taas ketsuppia ja kirves?
tallennettu

" kyl se näin on.. on on.. usko minua "
Laara
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #19 : 17.02.09 - klo:14:04 »

Minä ansaitsen jonkun pikkuhousunsuojantutkijalisenssin, oikeesti eikö oo ihmisillä parempaa tekemistä kun käskeä kotitehtäväks kolmenkymmenen sivun analyysi 80-luvun pikkuhousunsuojamainoksesta?! Minä vaan kysyn  Järkyttynyt Tekisin mieluummin sitä ihmisen ja naudan suhde -tutkimusta niinku se yks luennoitsijatäti! Tätäkin taitoa tartten ihan varmasti työelämässä, mahtaa olla minun analyysit analysoitu nyt. Pääsispä takasi lukioon 
tallennettu
nazi
Ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #20 : 17.02.09 - klo:18:10 »

Teet kato haastattelu kierroksen tosta mainoksen vaikutuksista, kohteeks vaikka vanhatturatjaukot ja ne joilleruokamaistuu...
Veikkaan et kolkyt sivuu ei riitä höpöhöpö ananaslyysilöihin
tallennettu
Suspi
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #21 : 19.03.09 - klo:13:51 »

...ja mä luulin, että meidän koulussa oli paljon ylimäärästä krääsää...
tallennettu
Laara
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #22 : 22.04.09 - klo:15:04 »

Arvatkaa kuka on nyt kesälomalla! Ja aurinko paistaa nii ettei viime kesänäkään ollu tämmöset kelit 
Voittajafiilis, vuos on kärvistelty!
tallennettu
nazi
Ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #23 : 22.04.09 - klo:16:53 »

Sitä voipi alkaa sit latautuu tulevan kesän koitoksiin
Mulla laittovat spotsia et voisit päivittää tutkintos Järkyttynyt  ai että minkä
tallennettu
eliza
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #24 : 23.04.09 - klo:15:35 »

Arvatkaa kuka on nyt kesälomalla! Ja aurinko paistaa nii ettei viime kesänäkään ollu tämmöset kelit 
Voittajafiilis, vuos on kärvistelty!

Hyvähän siellä on huudella, tule tekemään puolet miun vuoroista harjoitteluun niin mieki pääsen ennen kesäkuuta lomalle!  Näyttää kieltä
tallennettu

Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
Laara
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #25 : 23.04.09 - klo:17:55 »

Mie voin tulla, tylsää on.  Miiitääää minääää tekisin...
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!