Vaellusripari.com - Keskustelu
06.02.12 - klo:01:23 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saunailtajuttuja  (Luettu 3186 kertaa)
nazi
Ylläpitäjä

Profiili
« : 03.09.08 - klo:08:31 »

Jeps sauaniltoja on vuosikaudet toivottu ni eiku vaan..
Elikkäs sunnutai ja 21 kuluvaa kuuta. Kellonajallisesti ni 17.00-22.00 ja jossakin välissä laulellaan hartaita.
Klo 16.00 on tulevat isoset ja kerhon ohjaajat kutsuttu kuulemaan kolutuksesta juttuja ja mahtollisesti ilmoittautumaan ja silloin ollaan päärakennuksen puolella.
Klo 17.00 toiminta siirtyy rantaalueelle.. Pelit pystyyn, makkarat ja maholliset sianniskat tulille ja saunavurot jakoon..
klo 22 pitäis alkaa sulkee oviat et kaikenlaiset erilaiset koululaiset ei seuraavana aamuna nuku pommiin! Tietty eihan sillä koko aikaa tarvihe notkua. Kandee varata pyyhkeen lisäksi riittävästi vaatetta että jaksaa ulkona pelmuta, siel saattaa joskus tuulla!!
« Viimeksi muokattu: 16.03.11 - klo:11:09 kirjoittanut nazi » tallennettu
mimi
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #1 : 15.09.08 - klo:19:27 »

kolomen tunnin saunavuorot ois jees! ja twisterillä ratkee, vai mikä se oli vai oliko se mikä?
tallennettu
Laara
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #2 : 18.09.08 - klo:10:08 »

Kaikkien on pakko ottaa sitte lamppunen mukaan nii voidaan olla lamppusta! Täti tahtoo olla  Pistäkää sana kiertämään tai pelataan silti ilman lamppuja!
tallennettu
eliza
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #3 : 18.09.08 - klo:17:16 »

Joo joo lamppusta!! Mie haluun kans 
tallennettu

Kukaan ei ole hyödytön, aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
valopää
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #4 : 18.09.08 - klo:18:06 »

ei vissiin auta kun lähteä ehtimään kaupuntilta tehokkaampi laNppu!
tallennettu

" kyl se näin on.. on on.. usko minua "
nazi
Ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #5 : 18.09.08 - klo:18:30 »

Joo meitsi ottaa kans fikkarin tai kaks!!
Sit sellaanen et jos saan moposahan lainaan ni meen sinne äijäilee tossä klo 13 pintaan, Wanhaturat ni saa tulla kaveriksi useampikin.. kaikenmoisii hommia olis tiedossa!! Kandee vaan sit sellaasta varata sellaasta evästä jota voi tulilla vartaassa pyöritellä. Illaksi ostan makkaran niille jotka omat unohti kotio ja mehua tietty.
Saunominen alkakoon klo 17.30 ja tunninvuoroilla, välissä hartaillaan!
Toisin sanoen visterit on jo väännetty ni säästy tyrättäret taasen nolohkolta häpeältä häviön jälkeen.. Pusu
tallennettu
Laara
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #6 : 18.09.08 - klo:19:26 »

hei eiku, tartteekos ees lamppusessa muilla olla lamppusia ku etsijöillä?  No ollaan omaa säikyttelylamppusta omilla sääntölöillä taas..
Mie tuumailin että hommaan järvestä evästä! Tai oiskohan rantsussa räkättirastaita  sulkia suu täyteen
tallennettu
valopää
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #7 : 18.09.08 - klo:20:35 »

eikun pelataan semmosta jotakin nykyajan laNppusta klaussintapaan.. ei mitään tylsää pimeepiilosta Leveä hymy

Meillä on varmaan jossain semmonen moposaha.
tallennettu

nazi
Ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #8 : 19.09.08 - klo:11:45 »

Sain lainaan, mut mopotus lupa on ainoastaan mulla.. jos halluu tulla kaveriksi äijäilee (Swartsenkenkkeröimään tukki olalla) ni kuulo suojaimet mukaan!
tallennettu
valopää
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #9 : 19.09.08 - klo:15:33 »

Onko värillä väliä? Meinaan multa löytyy vissiin punaset ja keltaset ja mustat ja joitakin semmosia tulperoita sit kans.

Jos lunssa helpottelee niin melkein olen mukana.. Pieni heikotus vuan piällänsä..
tallennettu

mimi
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #10 : 19.09.08 - klo:21:14 »

se taas haba entisestään kasvaa ku vesiä kanteloo saunalle! 
ehkä ens kesänä taas testaamma oliko vedenkantelosta ja ruisleivän syönnistä hyötyä?
tallennettu
Soppa
Ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 19.09.08 - klo:22:38 »

mut missä on rotskut jos ei kala syö???
tallennettu

"Ei kai pelota?"
Laara
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #12 : 20.09.08 - klo:10:07 »

Räkäkurlunestotalkoot pitää pistää käyntiin, vissiin sitä on vähän liikkeellä.. Ei sillä, itsehän EN sairasta.
Ja hirtsun saunan nadjaan ei uskalla turvautua, leppänen vielä tappaa kaikki siellä ku itellään on joku yliluonnollinen löylynsietokyky..
Ei voi sataa vettä ulkona, huomenna pitää pötköttää metässä, kastuu  vaatteet! 
tallennettu
valopää
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #13 : 20.09.08 - klo:13:06 »

itsehän hävisin henkientaiston tälle syysflunssalle.. koko viikon teki tuloaan ja oireili jonniin verran mutta nythän tuo sit jyräs meitin.. Ankara parantelu proggis meneillään.
tallennettu

Laara
Wanhat pierut

Profiili
« Vastaus #14 : 21.09.08 - klo:08:20 »

Huiii, en malta oottaa kettujahtia ja lamppuleikkiä ja kaikkee! Mie olin ihan tohkeissani jo heti ku heräsin  MrGreen
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!